W ramach umowy administrowania przejmiemy obowiązki związane z wynajmem mieszkania, domu lub lokalu użytkowego. W trosce o Państwa wygodę oferujemy pełen wachlarz usług administracyjno-technicznych we wszystkich fazach procesu wynajmu nieruchomości tj. przed, w trakcie i po ustaniu umowy najmu.
Zakres usług i obowiązków oraz cenę dostosowujemy do indywidualnych potrzeb właściciela.
Przykładowy zakres obowiązków administratora:
- współpracując z uznanymi biurami nieruchomości skutecznie poszukujemy najemcy nieruchomości z uwzględnieniem wymagań i preferencji właściciela
- przygotowanie nieruchomości do prezentacji i wynajmu, organizacja serwisu sprzątającego
- negocjowanie i podpisywanie w imieniu i za zgodą właściciela umów najmu.
- protokolarne przekazanie/odebranie lokalu.
- pobieranie i monitorowanie wpływów czynszowych.
- dokonywanie w imieniu właściciela wszelkich opłat (czynsz administracyjny, energia elektryczna, gaz, centralne ogrzewanie, podatek od nieruchomości, wieczyste użytkowanie itp.)
- organizacja serwisu technicznego usuwającego bezzwłocznie wszelkie usterki i utrzymującego mieszkanie w nienagannym stanie technicznym.
- reprezentowanie Właściciela w kontaktach z Najemcą.
- reprezentowanie właściciela przed instytucjami i urzędami w sprawach dotyczących administrowanego lokalu.
- pomoc przy ubezpieczaniu nieruchomości, przeprowadzenie procesu likwidacji szkody.
- pomoc w rozliczeniu zryczałtowanego podatku z tytułu najmu nieruchomości.
- przekazywanie właścicielowi kwartalnych raportów z wykonania umowy zarządzania.